Általános szerződési feltételek

1. Az értékesítő kapcsolattartási adatai

Levelezési cím:

Florentis, s.r.o.

Nám.priateľstva 2170/25

929 01 Dunajská Streda

Szlovákia

A webáruház üzemeltetője: www.florentis.hu

Florentis, s.r.o.,

Nám. Priateľstva 2170/25

929 01 Dunajská Streda

Szlovákia

Cégjegyzékszám: 2121222785

Adóazonosító szám: SK2121222785

e-mail: info@top-brands.hu

tel. szám: +421 905 924 981

 

Banki kapcsolat: VÚB banka, a.s.

IBAN: SK89 0200 0000 0042 8091 5253

SWIFT kód: SUBASKBX

 

Orgán dozoru

Slovenská obchodná inšpekcia SOI

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01, Trnava 1

 

2. Fogalommeghatározások

Eladó - Florentis, s.r.o., Nám. Priateľstva 2170/25, 929 01, Dunajská Streda, amely a trnavai járási bíróság által működtetett kereskedelmi jegyzék T részébe a 46499. számon került bejegyzésre, székhelye pedig az alábbi címen található: Nám. Priateľstva 2170/25, 929 01 Dunajská streda, Szlovákia, e-mail: info@florentis.hu; telefon: +421 905 924 981; képviseli: Ingrid Kovács. Az eladó ugyanakkor a webáruház működtetője is egyben.

Vevő - az a fogyasztó vagy vállalkozó, aki vagy amely adásvételi szerződést köt az eladóval a webáruházon keresztül.

Fogyasztó -  a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Vállalkozó – a vállalkozó olyan személy, aki az üzleti tevékenysége érdekében hajt végre lépéseket. Amennyiben a vevő a megrendelésben megadja a cégjegyzékszámát, akkor figyelembe kell vennie, hogy a jelen Általános szerződési feltételekben rögzített vállalkozókra vonatkozó rendelkezések vonatkoznak rá.

Adásvételi szerződés - az eladó és a vevő között, a webáruházon keresztül létrejött szerződés, amely tárgya az áruk értékesítése.

Kedvezménykód - több betűből és számból álló kód; a megrendelés leadásakor a kód megfelelő helyre történő beírásával a rendszer kedvezményt kalkulál a vevő számára az árukra vonatkozóan. A kedvezménykódokat az eladó promóciós események keretében bocsátja ki, vagy e-mail üzenetben küldi el.

Florentis Klub – hűségprogram, amely során a vásárló hűségpontokat kaphat.

3. Általános rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban „Általános szerződési feltételek”) az www.florentis.hu  webáruházban elérhető áruk online értékesítéséhez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket szabályozzák, valamint az eladó (a webáruház működtetője) és a vevő között létrejött adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés megkötése alapján a vevő kijelenti, hogy megismerte a jelen Általános szerződési feltételek tartalmát és annak minden rendelkezésével egyetért.

4. Az adásvételi szerződés megkötésének folyamata

A vevő az árut a https://www.florentis.hu weboldalon közzétett aktuális ajánlat alapján vagy a +421 905 924 981 telefonszámon választja ki. A megrendelés leadásához nem szükséges regisztrálni.

A megrendeléskor a vevőnek meg kell adnia nevét, vezetéknevét, címét, telefonszámát és e-mail címét.

A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó által küldött visszaigazoló e-mail a vásárló számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik. A megrendelés leadásakor (elküldésekor) a vevő elfogadja a jelen Általános szerződési feltételeket.

A webáruházban megjelenített termékek ára forintban értendők, a törvényes ÁFÁ-t tartalmazzák, de a szállítási költséget nem. Kereskedő az árváltoztatás jogát fenntartja azzal,  hogy a már megrendelt termékek vételárát nem változtatja. Abban az esetben, ha Kereskedő legnagyobb gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, Kereskedő nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

A www.florentis.hu weboldalon elérhető webáruházban feltűntetésre kerülnek a termékek nevei, az elérhető színek és méretek (a monitoron megjelenített színek eltérhetnek a valós színektől!), a termékek képei, rövid leírásaik, és áraik. Amennyiben az árukat többféle méretben és színben gyártják, a vevő kiválaszthatja a méretet és a színt mielőtt a termékeket a „Kosárba” helyezi.

Addig az időpontig, amíg a vevő a „Rendelés küldése” gombra kattintva be nem fejezi a megrendelési folyamatot és a rendelés kötelező érvényűvé nem válik, a vevő bármikor törölheti a megrendelést.

A kötelező érvényű megrendelés leadása után a vevő a megrendelésben megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelésről, amelynek egyebek mellett tartalmaznia kell a megrendelés számát és a megkötött adásvételi szerződés adatainak az összefoglalását. Az eladó köteles a vevő megrendelését 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben a 48 órás visszaigazolási kötelezettség ideje alatt a vevő nem kapott értesítést, megszűnik az ajánlattételi kötöttsége. Minden visszaigazolt megrendelés kötelező érvényű!

Az eladónak jogában áll törölni a megrendelést, ha az áru elfogyott vagy nem áll rendelkezésre. Az eladó köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni a vevőt, és a már teljes egészében befizetett foglalót haladéktalanul visszafizetni, vagy a vevő beleegyezése esetén a vevőnek cserelehetőséget felajánlani.

A vevőnek joga van indoklás nélkül lemondani a megrendelést, azonban az ilyen felmondásról köteles az eladót e-mailben vagy telefonon tájékoztatni. A megrendeléseket a info@florentis.hu e-mail címen lehet lemondani.

5. Vételár

Az áruk és szolgáltatások árai 20%-os áfát tartalmaznak. A promóció a készlet erejéig érvényes. Az eladó áfafizető.

Az áru szállításának díja a szállítási módtól és a vételár kifizetésének módjától függően eltérő lehet.

A vevő köteles a megállapított vételárat, beleértve az áru szállításának költségét is, a megállapított határidőn belül megfizetni az eladónak. A megrendelés leadását követően a vételárat nem lehet megváltoztatni.

Az eladó fenntartja a jogot a vételár módosítására, amennyiben a gyártók vagy az áruszállítók árai változnak.

Ha a vevő a vételárat átutalással fizeti ki az eladónak, a fizetés időpontjának azt a napot kell tekinteni, amikor a teljes vételárat jóváírják az eladó számláján.

6. Fizetési feltételek

A vevő három fizetési mód közül választhat:

Fizetés átvételkor: utánvétes fizetés az árunak a futártól történő átvételekor; készpénzben vagy bankkártyával.

Előre fizetés:  fizetés banki átutalással vagy fizetés bankkártyával. A vevő a megrendelt áru árát, beleértve a postaköltséget (ha felszámítják), a megrendelés alapján fizeti meg az eladó számlájára.

A vételár kifizetésének módját a megrendelés leadása után csak az eladó jóváhagyásával lehet módosítani.

A vételárat magyar fizetőeszközben (magyar forintban) kell megfizetni. A megrendelt áru a teljes vételár és szállítási díj kifizetésig az eladó tulajdonában marad.

Az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevő részére. A vevő hozzájárul, hogy a számlázás elektronikus úton történjen, tehát hogy a számlát a megrendelésben feltüntetett e-mailben küldjük.

7. Szállítási feltételek

Az árukat az eladó csak Magyarország területére szállítja ki.

A megrendelés leadásakor a vevő az alábbi szállítási módok közül választhat: 

  • szállítás futárszolgálattal a megrendelésben megadott címre, 
  • személyes átvétel a partnerek által biztosított átvételi pontok egyikén.

Az eladó a vevőnek az árut hiánytalanul szállítja, 3-7 napon belül a megrendelés visszaigazolását követően, amennyiben az egyes áruk esetében nem tüntet fel más szállítási határidőt. Amennyiben az áru "raktáron" levőnek feltüntetett, az értékesítő legkésőbb két munkanapon belül szállítja az árut.

Az eladó a megrendelés e-mailben történő visszaigazolásakor tájékoztatja a vevőt a szállítási határidőről és a szállítás időpontjáról. Ha az áru nincs raktáron, erről a helyzetről tájékoztatjuk az vevőt és egyeztetünk vele.

A vevő köteles az árut átvenni és kifizetni. Ajánlott, hogy a vevő az árut átvételekor minél hamarabb ellenőrizze.

A weboldalon található szállítási időpontok tájékoztató jellegűek. Ezek az időpontok a szállító cégek várható szállítási időpontjain alapulnak.

A vevő által a megrendelés során kiválasztott szállítási és csomagolási költségeket a vevő viseli; a szállítási és csomagolási költségek az eladó árlistájában vannak meghatározva.

Az eladó nem vállal felelősséget a futárszolgálat vagy a vevő helytelen címe miatt késedelmesen szállított árukért. A fuvarozó teljes mértékben felel a szállítmányban a fuvarozó által okozott károkért. Sérült árut a vevő nem vehet át a futártól, kérjük, hogy a hibát haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 munkanapon belül közölje velünk az info@florentis.hu címre küldött emailben, vagy pedig az áru átvételekor a fuvarozó munkatársának.

Ha a vevő hibás teljesítésből eredő jogát érvényesíti, az eladó írásban visszaigazolja a jog érvényesítésének időpontját, a javítás elvégzését és annak időtartamát. 

8. Az áru visszaküldése és az adásvételi szerződéstől való elállás

A törvény értelmében a vevőnek joga van indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül. Az adásvételi szerződéstől való elállást írásban kell megtenni, és a termékkel együtt kell eljuttatni az eladó címére a fent említett határidőn belül. A kommunikáció megkönnyítése érdekében az elállásban fontos feltüntetni a vásárlás dátumát vagy a szerződés/értékesítési bizonylat számát, a bankszámlaszámot és az áru visszaadásának választott módját.

A szerződéstől való elállás mintája/online űrlapja, valamint a cserékről és az adásvételi szerződéstől való elállásról (teljes és részleges) szóló teljes információ itt található.

A vevő jogában áll bármikor elállni a szerződétől az áru elküldését megelőzően. Kérjük, értesítsen bennünket a küldemény elküldése előtt, hogy fölöslegesen ne keletkezzen kár a szállítási költségek által. Az értékesítő igényelheti a küldemény költségeinek megtérítését, amelyet a vevő nem vett át.

Az árut  hiánytalanul kell az eladónak visszaküldeni (nem utánvéttel), lehetőleg eredeti csomagolásban, az áru nem szabad, hogy elhasználódás vagy rongálódás jegyeit mutassa. Az áru visszaküldésének költségeit a vevő állja.
Az Eladó nem vállal felelősséget az áruk szállítás közbeni elvesztéséért vagy sérüléséért.

Az értékesítő köteles a vevőnek visszatéríteni az áru árának teljes mértékben megfelelő összegét és annak szállításával kapcsolatos kifizetett költségeket a szerződés elálltától számított 14 napon belül. Amennyiben az értékesítő a bizonyos áruszállítási módok keretében több lehetőséget kínál, köteles a vevőnek a legolcsóbbat visszatéríteni.

Ha a visszaszolgáltatott áru a vevő kötelezettségei ellenére sérült, az értékesítő jogában áll a vevővel szemben érvényesíteni igényét az áru értékcsökkenésével kapcsolatos kártérítésre, és az összeget beleszámolni a visszatérített költségbe.

9. Reklamációk és termékszavatosság

Az értékesítő felel a hibákért, melyek az áru átvételét követő 24 hónapos szavatossági időszakban keletkeznek az áru csomagolásán vagy a mellékelt használati útmutatóban feltüntetett felhasználhatósági időszakban keletkeznek.

A szavatossági időszak az áru vevő általi átvételének napján kezdődik. Bármilyen igényt az eladó a vevővel való megállapodással, a jogszabályoknak megfelelően rendezi. A vevő köteles az árut átvételkor megvizsgálni, hogy a nyilvánvaló hibákat és sérüléseket észlelje. A vevő köteles az esetleges hibákat haladéktalanul írásban reklamálni az eladónál.

Ebben az időtartamban a vevő érvényesítheti a reklamációt, és saját választása alapján kérheti olyan hiba esetében, amely alapvető szerződésszegést jelent:

  • hibaeltávolítás új, hibátlan áru szállításával vagy hiányzó áru szállításával
  • ingyenes javítás
  • arányos kedvezmény a vételárból
  • a vételár visszatérítése a szerződéstől való elállás alapján.

Az értékesítő nem felel azon hibákért, amelyek az általános elhasználódásból erednek, vagy mert a használati útmutatót nem tartották be.

A reklamáció lebonyolítása:

a) A vevő köteles a hiányosság megállapítása után indokolatlan késedelem nélkül érvényesíteni az eladónál reklamációt vagy a javítás céljából kijelölt személynél. Ha ezt írásban vagy elektronikusan megteszi, fel kell tüntetnie kapcsolattartási adatait és a hiba leírását.

Az űrlap a letöltéshez itt található.

b) A reklamáció lebonyolításának határideje az áru az eladónak átadásától/kézbesítésétől fogva számítódik. Az árut a szállításhoz megfelelően kell becsomagolni, hogy ne sérülhessen, tisztának és teljesnek kell lennie.

c) A vevőnek a csomagban fel kell tüntetnie a reklamáció okát.

A panaszokat a lehető leggyorsabban, de legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül el kell intézni. A vevőt telefonon vagy írásban emailben értesítik a reklamáció rendezéséről.

10. Regisztráció

A Florentis az online áruházon keresztül megrendeléseket fogad el regisztrált és nem regisztrált vásárlóktól egyaránt. A regisztrációhoz a vevőnek a következő adatokat kell megadnia: vezeték- és keresztnév, postacím, e-mail cím, telefonszám. A regisztráció a rendelési folyamat során is lehetséges. A regisztráció megerősítésével hozzájárulhat a hírlevelek küldéséhez. A vásárló bármikor leiratkozhat a hírlevelekről a info@florentis.hu e-mail címen vagy a link segítségével. Az Ön által a www.florentis.hu oldalon megadott személyes adatok bizalmasak, és azokat semmilyen esetben sem adjuk ki más félnek.

11. Vitarendezés

Az értékesítő és a vevő közötti kölcsönös vitákat az általános illetékességű bíróságok kezelik.

A fogyasztó - panasz elutasítása esetén, annak jellege szerint - békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett független testület.  

A békéltető testületek elérhetőségei: a www.bekeltetes.hu

A fogyasztó jogosult a vita békés rendezését online, térítésmentesen kezdeményezni a következőweboldalon elérhető OVR platformon (online vitarendezési platform) keresztül: www.ec.europa.eu/consumers/odr/.

A hazai OVR kapcsolattartó pont elérhetőségei az alábbiak:
Innovációs és Technológiai Minisztérium - Európai Fogyasztói Központ
Székhely: 1027 Budapest, Csalogány u. 9-11.
Levelezési cím: 1440 Budapest Pf. 1.
Telefon: 06-1-795-52-33
E-mail: odr@itm.gov.hu

A peren kívüli viták rendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet jogosult. Közelebbi információk a www.soi.sk weboldalon elérhetőek.

12. Záró rendelkezések

A megrendelés elküldésével a vevő megerősíti, hogy elolvasta az eladó általános szerződési feltételeit és elfogadja. Az Általános Szerződési Feltételek az eladó és a vevő között létrejött valamennyi adásvételi szerződésre érvényesek. Azokban a kérdésekben, amelyek nem rendezhetők a jelen általános szerződési feltételekben, a Polgári Törvénykönyv, a Kereskedelmi Törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Az eladó fenntartja a jogot a feltételek módosítására. A módosított feltételek elérhetők az eladó weboldalán.

A jelen Általános szerződési feltételek 2022. november 11-én lépnek hatályba és visszavonásig érvényesek.

Vytvorenie nového účtu

Máte už účet?
Prihláste sa radšej Alebo Reset password